Ο Αντιπεριφερειάρχης των Σερρών, Παναγιώτης Σπυρόπουλος, απονέμει σήμερα, στις 21 Φεβρουαρίου 2024, τους Ολυμπιακούς τίτλους στους Σερραίους αθλητές ...
Συνεχίζονται οι ενημερωτικές δράσεις του Πανσερραϊκού Μ.Γ.Σ., σε μαθητές και μέλη όλων των τμημάτων του συλλόγου, στο πλαίσιο του προγράμματος STAID ...